Nowoczesna promocja gabinetu lekarskiego

Wyprzedź konkurencję

Polski pacjent (oczywiście mówimy tu o tak zwanym statystycznym pacjencie) jest coraz bardziej wymagający. O ile wcześniej do szczęścia potrzebował braku kilometrowej kolejki i gwarancji, że za wizytę nic nie zapłaci o tyle obecnie szczególnie w większych miastach zauważalny jest trend zwiększania jakości takich świadczeń. W czym może się objawiać owa jakość? Tutaj przychodnie próbują wprowadzać wiele narzędzi, które zwiększają kompetencje placówki i dają przewagę nad konkurencją. Są to między innymi:

  • dodatkowe badania przesiewowe dla konkretnych grup podwyższonego ryzyka;
  • pakiety opieki zdrowotnej dające natychmiastowy dostęp do wielu specjalistów z różnych dziedzin;
  • nocna i domowa opieka zdrowotna.

Oczywiście rzeczą naturalną jest, że większość z takich usług daleko wykracza ponad koszyk świadczeń NFZ co wiąże się z koniecznością płacenia za takie „luksusy”. Jednak rynek taki w ogóle by w naszym kraju nie powstał gdyby nie zapotrzebowanie. Zwiększanie zamożności społeczeństwa doprowadziło do tego, że Polacy coraz chętniej inwestują w swoje zdrowie a tym samym wydają pieniądze na to co ponadprogramowe. Fakt, że w mniejszych miastach nadal królują placówki państwowe nie zmienia obrazu całej służby zdrowia, która coraz mocniej koncentruje się także na świadczeniu usług ludziom wymagającym więcej niż zwykły pacjent. I tutaj dochodzimy do kolejnego punkt nad którym warto się zastanowić a mianowicie w jaki sposób placówki oferujące świadczenia ponadprogramowe ściągają do siebie pacjentów?

reklamagabinetu

Doceń możliwość promocji gabinetu

Pytanie można odwrócić i zapytać samego siebie: co musi mieć dana placówka, żebym wybrał właśnie ją? Ile ludzi tyle odpowiedzi jednak badania pokazują, że w większości o powodzeniu takich zakładów opieki zdrowotnej decyduje udana reklama czy jak to się mówi profesjonalnie marketing. Podobnie jak w przypadku supermarketów, aut czy elektroniki reklama jest dźwignią handlu usług medycznych i widać to doskonale w większych miastach gdzie aż roi się od bilbordów namawiających do skorzystania z oferty konkretnego gabinetu. Oczywiście zachowując skale jeśli chcemy wypromować tylko jednego lekarza powinniśmy użyć innych narzędzi, które przekonają pacjenta, że to właśnie jego usługi są najlepsze. Stoi za tym najczęściej wielu specjalistów, którzy może nie znają się za bardzo na leczeniu ale wiedzą jak pozytywnie kreować wizerunek i uwydatniać atuty w kampaniach reklamowych. Na stronie marketing-medyczny.pl znajdziemy propozycje działań, które przyczynią się do wzrostu popularności naszej placówki medycznej. W zależności od potrzeb będziemy mogli zamówić darmową wycenę i zacząć stawiać na nowoczesny marketing medyczny.